Juz walk n u'll found ur way

21 July 2009

OSCE n penamaan baru~~

satu exam dh lepas
OSCE
aku dapat kasus diare pada anak
oklah..cuma sangkut kt physical examination..x tau nape tiba2 sume lupa
sbb muka kemas yaakub kot
hahaha
n ade kesah sblm tu
mcm biasa
setiap kali osce
aku mesti kuar dgn epul n aini
n mcm biasa gk
diorg mesti nk pilih dulu kes ape..
sesuka ati jer..lps tu bg aku yg susah
huh!! n yg bestnyer td..epul cepat2 ddk kt sit 1st tu
sangkanya yg tu diare r kn
sekali bukan..hahaha!!sukanya aku
after that...kitorg kena quarantine
bengong tol!! bukan sebb kena kuarantin tp sbb die x bg g toilet
aku sakit perut giler ni..rasa nk terkeluar dh..hahaha
tp terpaksa tahan sbb x diizinkan turun bwh..takut kitorg bocorkan soalan
smpai dh xde rasa nk buang air dh aku tahan..tertekan aku!!

after that, kitorg Malaysian angkatan 2007 berkumpul utk buat penamaan semula
utk jawatan YDP n nYDP PKPMI disebabkan atas alasan2 tertentu

n penamaan baru adalah

1) Azlan
2) Shahir
3) Syahmi
4) Sanggari

i hope the best win!! n i hope the best will always know his/her responsibility to make him/her a great leader ever~~

No comments:

Post a Comment